Gyakran ismételt kérdések

Vásárlás, fizetési módok


Hogyan tudok vásárolni az oldalon?
Akár ajándékként, akár saját részre vásárol vouchert, tegye a kiválasztott ajánlatot a kosarába, majd válasszon a fizetési és átvételi módok közül. Végül, miután átnézte az összesítő oldalt, hagyja jóvá a megrendelést.

Hogyan módosíthatok a megrendelésemen?
Ha már elküldte rendelését és megkapta a visszaigazoló emailt róla, és mégis módosítani szeretné rendelését, vegye fel ügyfélszolgáltunkkal a kapcsolatot a most@travelo.hu email címen, vagy munkanapokon 10:00 - 15:00 óra között a +36-1-7001-002 telefonszámon. A módosítási kérését az ÁSZF-ben meghatározott határidőkkel, de mindig a lehető leggyorsabban intézzük. Ha még nem küldte el megrendelését, törölje a kiválasztott vouchert a kosarából, és tegye helyére a megrendelni kívánt darabokat.

Hogyan töröltethetem a megrendelésemet?
Megrendelésének törlését a megrendelés napjától számított 8 naptári napon belül kérheti e-mailben (most@travelo.hu) a vásárlás során kapott azonosító szám megadásával.  

Meddig tudom megrendelni a kiválasztott ajándékutalványt?
Ajánlataink érvényességét a vouchereket vásárlásra kínáló szálláshelyek adják meg, ezért ajánlatonként eltérő lehet. A vouchert az ajánlat leírásában meghatározott időintervallumban tudja megrendelni. Az utalványok korlátozott számban állnak rendelkezésre, kérjük, ne hagyja az utolsó pillanatra a vásárlást!

Nem kaptam meg a megrendelésről a visszaigazolást. Mi a teendő?
A megrendelés jóváhagyását követően, tehát sikeres megrendelés esetén rendszerünk néhány percen belül automatikusan kiküldi a visszaigazolást a rendelés folyamán megadott e-mail címre. Kérjük, mindig ellenőrizze, hogy azt helyesen írta-e be! Néhány esetben a levelezőrendszerek automatikusan a Spam / Levélszemét mappába kézbesítik tévesen az üzeneteket, így érdemes ezeket a fiókokat is ellenőrizni! Amennyiben mégsem kapja meg a visszaigazolást, megrendelése sikertelen volt - kérjük, ismételje meg a rendelést!

Külföldről szeretnék rendelni. Megtehetem ezt?
Igen.

Hogyan kapom meg a megvásárolt utalványt?
A fizetést követően küldjük meg Önnek e-mailben, melyet PDF formátumban tölthet le. Felár ellenében megrendelheti az utalványt nyomtatott formában, postai kiszállítással is.

Utalvány átvétele
Az utalványt a fizetést követően (a fizetés módjától függően 1-3 munkanapon belül) e-mailben fogja megkapni tőlünk, melyet PDF formátumban tud letölteni. A letöltött és Ön által kinyomtatott voucher egyenértékű az általunk postázott vagy személyes átvételkor kiadott utalvánnyal!
Személyes átvétel: A megrendelést követően 5 munkanapon belül van lehetősége ügyfélszolgálati irodánkban (1033 Budapest, Flórián tér 1. A épület.) 10.00 és 15.00 óra között átvenni vásárlását. Előzetes időpont-egyeztetés szükséges!


Regisztráció


Szükséges-e a regisztráció a vásárláshoz?
Nem, regisztráció nélkül is megrendelheti a kívánt ajándékutalványt. A regisztrációt több utalvány vásárlása esetén mindenképpen javasoljuk, így az újabb megrendelékor nem szükséges  minden adatot újra kitölteni. A regisztrációt követően profiljában nyomon  követheti korábbi vásárlásait, valamint megadhatja, hogy szeretne-e hírlevelet kapni.

Hogyan tudok regisztrálni?
A menüben kattintson a jobb felső sarokban lévő "Regisztrálok" gombra, és töltse ki a regisztrációs adatlapot / űrlapot. Travelo profiljával együtt egy IndaPass fiókot is létrehozunk Önnek, aminek segítségével az Inda és az Index valamennyi regisztráció-köteles szolgáltatását igénybe tudja venni. Amennyiben már rendelkezik IndaPass-szal, a rendszer ezt felismeri, és a Travelo profilját is hozzáköti meglévő Inda fiókjához.

Hogyan tudom módosítani a korábban megadott adataimat?
A Travelo profiljába belépve a "Beállítások" menüben bármikor megváltoztathatja saját személyes adatait.  

Elfelejtettem a jelszavamat, hogyan tudok belépni?
Elfelejtett jelszavát az IndaPass jelszó-emlékeztető oldalán kérheti: http://indapass.hu/jelszoemlekezteto/

Hírlevél


Hogyan tudok feliratkozni a hírlevélre?
A főoldalon az oldal alján a Hírlevél feliratkozás linkre kattintva találja a feliratkozási lehetőséget. Adja meg a szükséges adatokat, így mindenkinél hamarabb értesülhet legjobb akcióinkról! Regisztrált felhasználóként a Travelo.hu profiloldalára belépve a “Beállítások” menüpontban tudja beállítani, hogy melyik hírlevelet szeretné megkapni.

Hogyan tudok leiratkozni a hírlevélről?
Minden hírlevél alján elhelyezzük a “Leiratkozás a hírlevélről” linket, melyre kattintva e-mailcíme megadásával bármikor leiratkozhat. Regisztrált felhasználóként a Travelo.hu profiloldalára belépve a “Beállítások” menüpontban tudja beállítani, hogy melyik hírlevélről szeretne leiratkozni.